dilluns, 7 de gener del 2013

TAXONOMIA DE BLOOM



Benjamin Bloom va crear una classificació de les activitats educatives anomenada taxonomia de bloom.

A travès de la flexonomia de bloom podem classificar les diferents activitats educatives. Aquestes estan ordenades segons el grau de dificultat, de més senzilles a més complexes.
Hi ha tres dominis d'activitats educatives, cognitiu, afectiu i psicomotor.

Al llarg dels anys s’han aplicat diferents revisions i canvis. Al 2008 es va modificar i va anomenar-se "Taxonomia de bloom per a l'era digital".













http://www.google.es/imgres


Aplican aquesta última taxonomia de Bloom a classe de gestió de la información i TIC, dins de l'apartat recordar; hem treballat amb el delicious per guardar webs, també hem utilitzat el facebook, tweeter per seguir al bon comunicador i els articles que hem fet al blog serveixen per recordar tota la informació que ens ha proporcionat el professor.

Dins de l'apartat de comprendre; hem treballat les subscripcions RSS. El Blog ens ha servit per comprendre, ja que un cop hem recordat, el que hem fet a classe, ho cómprenme i ho redactem.

Dins de l'apartat d'aplicar; hem treballat amb el prezzi, el GIMP.
 
Dins de l'apartat d'analitzar, vam treballar el mapa conceptual a travès del dinar de Nadal. (En aquesta activitat també vam haver de comprendre)

Dins de l'apartat d'avaluar, dins de colaborar i treballar en xarxes hem treballat amb el google drive treballs en grup o compartits també amb el mestre.

Dins de l'apartat de crear hem fet power points, hem creat vídeos.



Relació entre les eines TIC treballades a classe i les habilitats de la Taxonomia de Bloom

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada